Γιατί υπάρχει αυτό το blog; Why does this blog exists?

Αυτό το blog δημιουργήθηκε για να προκαλέσει την περιέργεια των επισκεπτών να ψάξουν κ να συμμετάσχουν στην προσπάθειά μας. Ξεκινώντας με το ερώτημα "που είμαι όταν είμαι εδώ;", επιλέγουμε σαν τίτλο για το blog μας το "Guess where" και ασχολούμαστε με οποιαδήποτε μορφή κ δράση που σχετίζεται με αναζήτηση και γενικά με τη διαδικασία να μαντέψεις και να βρείς κάτι.Για οποιαδήποτε ερώτηση ή επιθυμία επικοινωνίας μαζί μας,ή ακόμα κι αν θέλετε να μας στείλετε υλικό για να το δημοσιεύσουμε, στείλτε μας mail στο guesswhere5@gmail.com
Καλή διασκέδαση!

This blog was created in order to provoke the curiosity of the visitors to search, find, and take part in our attempt. Beginning with the question "where am I when I'm here?", we choose the title of our blog to be "Guess where", and we deal with any form or action that is related with search and generally speaking, with the process of guessing and finding out something. For
any question or wish of communication with us, or even if you want to send material in order for us to publish it, you can send us mail in guesswhere5@gmail.com
Have a nice time!

25/1/08

Εμενα μ'αρεσει!

Λοιπόν εμένα μ'αρέσει το blog μας..κ ο μόνος λόγος που συνεχίζω να ασχολούμαι είναι αυτός!οτιδήποτε θέλουμε θα το λέμε εδώ!Μέσα κορίτσια μου;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα μ'αρέσει το blog σας κορίτσια!συνεχίστε όμως να γράφετε...έχετε εξεταστική ε;θα καλύψω εγω τότε το κενό σας και θα γράψω εγω!!!δεν αντέχω άλλο!κάθομαι σε ένα σπίτι κλεισμένη εδώ και μία βδομάδα και διαβάζω ιστορία!γιατί να υπάρχει αυτό το μάθημα;ε;θέλω να βγω...να διασκεδάσω...να κάνω sex!!!και ποιοσ δε θέλει θα μου πείτε!σωστά!λοιπόν...εγώ είμαι ερωτευμένη με ένα παιδι...Αργύρη τον λένε...μου δείχνει οτι με θέλει αλλά μου κάνει νερά...μια εξαφανίζεται...μία είναι μέσα στη γλύκα...τι να κάνω;θέλω να του πω οτι τον αγαπάω...οτι ζω για εκείνον...αλλα φοβάμαι...δεν αντέχω άλλο!!!!!!!πολυ μεσημεριανή εκπομπή το εκανα ε;συγνώμη κορίτσια αλλα γράφω κ εγώ το ξέσπασμα μου!δεν είναι τα μαθήματα γιατί εξαιτίας του δε μπορώ να σκεφτώ τίποτα...μόνο αυτόν...ουφ...αφού δεν μπορώ να τα πω σε αυτόν,τα λέω σε σας!αν θέλετε μπορείτε να σβήσετε το σχόλιο!εγώ τα είπα!καλή επιτυχία στην εξεταστική σας!

Ανώνυμος είπε...

love generation23 xairomaste pou ta moirazese mazi mas...!!!bes opote thes kai xalafrwse afova edw...!! exallou o stoxos mas einai na ginei ena psifiako diary!kai sto diary sou pada grafeis prwta apo ola ola ta mystika pou den tolmas na peis!!.... poli istoria diavazeis padws!vges kai ligo exw...!bas kai deis kai to agori...afou den sigedrwnese pou den sigedrwnese!!..

ps..an ginei kati me afton!enimerwse mas!:)kali tyxi!
se perimenoume xana:)

Ανώνυμος είπε...

love generatio23 min stenaxwriesai...kai an den ginei tipota me ton argiri xexna ton ton typo!!yparxoume kai emeis edw!... xe xe